KLH Model Six

Facebookpinteresttumblrmail

Henry Kloss (założyciel KLH, Advent, Cambridge Soundworks) uznał głośnik Model Six za swój najlepszy projekt w historii. Dźwięk KLH 6 jest prawdopodobnie najpiękniejszy wśród wszystkich głośników skrzynkowych tamtej epoki (lata 1958-1972), w tym AR 2axs , Dynaco A-25, Large Advents, czy JBL L-100. Wysokie tony KLH 6 brzmią relaksująco i słodko. Średnie i niższe tony wysokie są gładsze i mniej ostre niż te z Large Advent lub New Large Advent. Bas KLH 6 jest głęboki i mocny. Para KLH 6 może sprawić, że ściany zadrżą przy dobrze nagranej muzyce organowej Bacha. KLH 6 są szczególnie dobre z wokalami klasycznymi, jazzowymi i kobiecymi. Jest coś w ich gładkości poprzez średnicę i niskie tony, co uwodzi słuchacza. Są też dość dynamiczne. Ktoś, kto ma (i miał) wiele świetnych głośników, będzie zszokowany tym, jak dobrze brzmią te stare głośniki.

KLH Model 6 to bez wątpienia jedne z najlepszych głośników vintage. Zawieszenia głośników niskotonowych KLH 6 są wykonane z tkaniny, a nie z pianki, a zatem praktycznie niezniszczalne, mimo że głośniki mają kilkadziesiąt lat.

Głośniki KLH brzmią bardziej jak wydarzenie na żywo niż jak odtworzenie ze względu na ich „olbrzymi” dźwięk.

Grają z subtelną miodową poświatą, która jest przyjemnym i pożądanym zabarwieniem. Być może brak im nieskazitelnych detali na samej górze pasma, ale brzmią fantastycznie i przyjaźnie, bez cienia szorstkości. KLH pokazują cuda w zakresie reprodukcji tonalnej różnych instrumentów, mają doskonały bas, zaskakująco dużą scenę dźwiękową. Właściwie podczas gry znikają 🙂

Z ich pomocą można usłyszeć to, czego brakuje w nowoczesnych systemach.

Facebook

Dodaj komentarz